11 april

Hej hopp! Helgen som var var de ju tänkt att man skulle hålla sig nykter och de gick ju sådäär. Klockan var typ halv nio när jag, pernilla, thomas och appel bestämde oss för att gå ut så vi drog hem till appel där också sarah var med sen blev de bmb. Och de var en kuul kväll! Mindre kul var de ju att gå upp och jobba klockan åtta till sju. Men värt var de.

Nu sitter jag och väntar på att appel ska komma och plocka upp mig så ska vi ut å springa på björnön. Han fråga om jag skulle med och de är bra att passa på för de är så skönt att springa där och kul att ha sällskap :) Jag och kattis var på gymmet klockan sju imorse så de känns som om jag nyss kom hem därifrån meeen va gör man inte.. Sen ska jag försöka locka med han att kolla på tapeter till mig. Jag har fått för mig att jag vill tapetsera mitt sovrum. Men bara en vägg. Så ska kolla iaf om jag hittar nån fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0