17 april

I fredags gick ju jag och pillan på håkan hellström. De var inte överdrivet kul men bättre än att sitta hemma:) Efter de åkte vi ner till lena och höll henne och hennes kompis sällskap på bishops arms eller va de heter sen blev de bmb. Igår blev de lungt. Har aldrig varit så bakis i hela mitt liv tror jag och tacka fan att jag skulle hem till mamma då och fira elsa som fyllt år. Så lägligt har aldrig mammas mat kommit! Kvällen blev en åk tur med pernilla, appel och thomas sen åkte jag hem och försökte sova. Gick ju sådär med min förnannade röst som jag inte ens har kvar. Hatar att vara hes.
Jaja, nu ska snart sarah och kajsa hämta upp mig sen ska vi gå en promenad på björnön!
Vaaad skulle jag göra utan dig?!






Kommentarer
Postat av: Emma

Jag är verkligen super nöjd med min liten diskret och super söt=) dom har tid nu om du skulle vilja ha! Jga gick dit på onsdagen fick tid på torsdagen=) har gästtatuerare där just nu så det finns tid=) vad skulle du göra??=)

2011-04-17 @ 12:29:27
URL: http://psajk0.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag var på http://www.facebook.com/pages/Dont-worry-mama-Custom-tattoo/405038729174

det är samma som både jag och rasmus vart på men dom har bara flyttat och bytt namn! Min gick på 600 kr,

Men dom sa ju de att det är som att tatuera på foten, det kan nötas bort när det sitter där det sitter. Men de tkan även bli jätte bra, det beror helt på=)

Haha ja det kan bli väldigt tajt kanske;)

2011-04-17 @ 20:28:50
URL: http://psajk0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0