23 april

De går ju sådääär när jag och pernilla har bestämt att vi ska ta de lugnt och bara dricka nån öl sådär en fredag på billobob. Efter några öl, 2 st redbull vodkor och en kebab med ris drog vi hem igår efter en kul kväll! Eller lagom kul. Men som en prinsessa mådde jag ändå när jag gick upp klockan åtta imorse. Så pigg var jag att jag och sarah åkte till gymmet och jag orkade med att springa en mil på löpbandet. Mitt personliga rekord till och med.


Igår gjorde jag mina egna påskägg. Se så fina! Jag ÄLSKAR att ge bort små presenter.





Kommentarer
Postat av: emma

tänk på att du inte köra allt för hårt dagen efter du har druckit, det är farligt för kroppen. För dagen efter har kroppen jämt göra att förbränna alkoholen så då hinner den inte med att ta hand om kroppen när du tränar så det är lite farligt! Du måste ta hand om dig gumman. Men kul att du klarade milen. grattis till de:D

2011-04-23 @ 21:09:04
URL: http://psajk0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0