9 april

Världens längsta och hemska dag har de vart idag på jobbet. Ibland känner man sig som en riktig liten piga som inte får nån som helst uppskattning för de man gör. Jaja.. Sitter just nu och väntar på att Pernilla ska sluta snart så ska vi spendera våran kväll med Appel och Thomas! :) Kul kul!

Imorse när jag skulle gå till jobbet så hittade jag bilnycklar i mitt trapphus. Så jag skrev en lapp och undra om nån saknade sina. Sen ringer de en kille och säger att de är hans nycklar och att han bodde tydligen precis brevid mig. Sen kom han och hämta nycklarna och efter ett tag plingar de på dörren igen och så har han med sig en champange flaska till mig! Då blev jag glaaad! :) Snälla människa! Sen bjöd han också hem mig till han ikväll för han och hans kompis skulle sitta hos han och dricka. Men de hoppar jag men de var snällt av han iaf! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0