25 augusti

Idag hade jag min lediga dag men såklart hade vi möte på jobbet som jag behövde vara med på. Men de var bara från halv nio till elva. Men inte har jag haft en lugn dag för de heller! Ska alltid storhandla på maxi klockan sju på morgonen iaf, inge köer eller folk man måste trängas med! De kom jag på idag när jag och Sarah shoppa loss. Vi och några få pensionärer, då flöt shoppingen på vill jag lova! Efter mötet åkte jag och sarah till erikslund och jag köpte en fin skål som jag har som fruktskål! När jag var hemma hos sarah igår såg jag att hon hade en sån så jag var bara tvungen att köpa en jag med! :) Köpte också med mig blommor hem så nu ser de lite levande ut här hemma. Älskar att ha liljor i hallen och fina blommor på köksbordet. När jag kom hem så baka jag ihop kladdkake muffins som jag bjöd mamma och josefine på som kom och fika :) Efter dom åkt så åkte jag och träna sen hem och duscha och laga mat och då kunde jag sätta mig och slappna av! Meeen jag älskar att få saker gjorda så jag tycker om att de går i ett! Fast måste nog lära mig att stressa ner lite grann, annars kommer jag dö i hjärtattack när jag är 25.

Nu när jag läste igenom de jag hade skrivit så tänkte jag, va i helvete. Storhandla på maxi klockan sju på morgonen, köper blommor och bakar. Och som om inte de vore nog så åker jag och köper en skål. En fruktskål till och med. Behöver jag ens säga att jag är singel?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0