30 augusti

Om 30 dagar åker jag, mamma, moster annika och josefine till barcelona!!! Ska bli så jääkla kul!! Shoppa, äta och ha kul med dom som jag älskar! :D Så jag hade tänkt att jag skulle hålla i pengarna hårt den här månaden men de sprack ju igår. Jag, pernilla och lena var och shoppade och sen åt vi mat hemma hos lena. Kött gryta med ris och de var de finaste jag ätit på länge. Köpte iaf bara nödvändiga saker och sånt som jag måste ha, typ som löparskor, löpartröja, hårprodukter och en vinterjacka. På kvällen åkte jag och josefine och firade pappa som fyllde år, har aldrig ätit så mycket fika i hela mitt liv tror ja. I vanliga fall brukar jag bli mätt på två tårtbitar men igår, ja då fick jag i mig både de och 2 stora kanelbullar, 5 kakor, en damsugare och en kokosboll. Ja då tycker man om fika vill jag lova!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hihi tackar=)



Jag jobbar föreseten med din kompis rex=)

2011-08-30 @ 16:58:01
URL: http://psajk0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0