31 augusti

Måste ju säga att de svider liite att jag egentligen skulle ha vart ledig idag men att jag har tagit extra tur och börjar kl ett till halv åtta. Men va fan, då finns de ingen chans att jag skulle bli rastlös senare iaf. Funderar på att träna spinning innan jobbet, skönt att ha de gjort och då behöver jag inte tänka på de efter jobbet. Kommer bli ganska stressigt men jag tar bilen så jag hinner äta hemma efter träningen så jag slipper göra de på jobbet. Jag som aldrig skulle bli så lat när jag fick körkort och skulle ta bilen till gymmet.. Å va bra de gick.

De här är förresten de bästa torrshampot jag har använt. Jag har iof använt billigt skit innan men jag har aldrig riktigt trott på att nått skulle vara bra. Men jävlar va bra de här var! Jag har alltid behövt tvätta mitt hår varje dag för de ser så fett ut fort men nu har jag inte behövt tvätta de på två dagar. Och de är bra för att vara mig! Måste avvänja mitt hår att tvätta varje dag så de här är jätte bra att använda då!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jo det är på mitt jobb och han jobbar tillochmed i samma lok som jag och kommer bli min partner! Har alltid väntat på en som ska komma och jobba med mig för jag har alltid varit ensam på min sida och nu äntligen fick jag en och det vart han!

2011-08-31 @ 18:47:30
URL: http://psajk0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0