9 augusti

Helgen som var var mycket bra! I fredags var jag hos mamma hela dagen och sola och åt mat och umgicks med henne hela dagen och på kvällen cyklade jag till josefine och var med henne och malin. Satt på balkongen hela kvällen och åt mat och godis och satt och prata. I lördags var jag på brunos överaskningsfest på bmb. Mycket kul! Att gå in med inställningen att man ska ta de lugnt brukar ju gå sådäär för mig. Och även nu i lördags. De är väl fan att man aldrig slutar dricka när de egentligen räcker. Nej då, då ska redbull vodkan fram och de räcker inte med en fyra heller. En sexa ska de va och den surplar jag i mig som om de vore vatten. Och ännu fortare går de om de är nån annans drink. De är väl nå speciellt med andras drinkar på fyllan jag älskar.. De är väl att dom är gratis då. Nej de måste jag sluta med. Pinsamt. Skulle bli skit förbannad om nån annan skulle smaka på min drink sen försvinner med den och dricker upp hela.

 
Imorgon och på torsdag ska jag och pernilla på utbildning på jobbet. Faktiskt så tycker både jag och hon att de ska bli kul, fast de är på våran lediga dag. Vet inte vad som har hänt men jag tycker inte ens att de känns jobbigt att jag ska jobba i tretton dagar i sträck. Nästa lediga dag är nästa lördag. Har fått mycket extra timmar på jobbet och ju mer jag jobbar ju mer taggad blir jag. Nå fel är de ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0