10 februari

Klockan 7 imorse gick jag och Kajsa till gymmet och sprang 5km och lite gym på de. Förbannat duktiga är vi måste jag säga. Kom hem vid kvart över nio och sen dess har jag ätit frukost och tvättat som jag håller på med fortfarande. När jag är klar med de så ska jag försöka få med Pernilla att hitta på nått med mig. Så jävla tråkigt att bara sitta framför tvn på sin lediga dag.

Satt och kolla igenom min blogg och va jag skrev för exakt ett år sen. Då hade jag inte ens flyttat och stressa på som fan med min tavla som jag gjorde som jag blev så nöjd över. For runt med Kandell överallt och var med honom jämt och lova varandra att vi alltid skulle vara bästa vänner och aldrig skulle sluta umgås. Jag träffa en kille för första gången på en fest som jag inte ens la märke till. Hade pernilla och Kajsa bosatta på Hammarby. Var rädd att jag skulle bli deprimerad av att bo ensam, ville skaffa mig en hobby och fick konstiga panikattacker på natten.

Nu sitter jag här ett år senare med tavlan i förrådet, ingen kontakt med Kandell (tråkigt men så blir de), har dejtat och slutat dejtat killen som jag inte ens la märke till, har skaffat mig träning som hobby, har Pernilla bosatt i huset brevid och snart Kajsa 2 våningar upp, får inga konstiga panikattacker på natten och jag är inte ens i närheten att bli deprimerad av att bo ensam! Lyckligare än nånsin är jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0