13 februari

Äntligen är den här jobb helgen över!! Så här trött som jag varit idag brukar jag inte ens vara när jag jobbar bakis. Kan bero på att jag hade så jävla svårt att somna igår kväll. Ligger och tänker på såna sjukt onödiga saker och stressar upp mig själv så jag inte kan somna. Jaja. Efter jobbet så gick jag, Pernilla och Kajsa till Sarah som har fått nycklarna till Josefines lägenhet idag som hon ska hyra. Så nu är hon också en hagabo! Underbart! Sen gick jag hem och duscha av mig allt äckligt jag fått på mig från jobbet, kleta i hårinpackning i håret, satt på mig min morronrock, tände massa ljus och satt mig och åt mat och kolla solsidan! De var mer än underbart. Nu ligger jag i sängen och ska sova. Jag ska dansa upp ur sängen imorron för att jag kommer vara så glad att jag är ledig hela dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0