15 februari

Igår var de alla hjärtans dag och i skillnad mot nästan alla som jag vet så tycker jag att de är en jätte rolig dag! Fast jag är singel. Att de är en rolig dag har jag nog kommit på nu för tidigare år när jag har haft en pojkvän så har de inte vart nå speciellt. Men nuså! De kan ju kanske bero på att jag har kommit på att jag älskar att ge bort små presenter och att jag älskar blommor. Så igår kväll så for jag runt på haga och lämna in små presenter i Kajsas, Sarahs och Pernillas brevinkast. (Becca och Linnea, ni hade också fått med de var för långt att gå till er! :P) Och för att ge exempel på hur dum i huvudet jag kan vara och hur lite jag stressar upp mig för så hade jag ju jätte svårt att sova i lördags, och de var för att de var då jag fick idén att jag skulle göra presenter och att jag bara hade svart presentsnöre hemma och jag ville ha rosa och jag tänkte att jag måste åka ner på stan och fixa allt och att jag ville göra klart allting på en gång. Såna där onödiga och sjuka saker ligger jag och tänker på när jag ska sova så jag blir så stressad. Herregud.

Och för att trösta mig själv vara singel och inte få nån present av nån pojkvän så köpte jag en present till mig själv istället också! Hihi.

Kajsas, Sarahs och Pernilla fick en varsin sånhär påse!



Mamma och Pappa fick de här!



Och jag fick dom hääär! :)


Nu vill jag ha helg. På fredag ska vi ha tjejkväll som är mycket efterlängtat och på lördag blir de krogen om min hy tillåter. Om jag ser ut som jag gör idag så stannar jag hemma hela helgen. De här ansiktet går inte ens att rädda med all smink i världen tror ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0