27 januari

Har gått loss här hemma nu för några minuter och grävt efter nått att äta. En kladdkaka skulle jag kunnat döda för men mjölet fanns inte så de måste vart ödet att jag inte ska stoppa i mig sånt. Jag och katja som vart och tränat och allt i kväll så jag skulle bara må dåligt efteråt om jag tryckt i mig onyttigt. Så jag gjorde iordning keso, hallon, blåbär och avocado istället. Och de var nästan lika gott de! Sitter och dödar min kväll framför solsidan och jobbar på att bli trött för imorron blir de gym med katja. Klockan 7 ska vi vara där sen ska vi ner på stan och shoppa tills på lördag då vi ska till uppsala! Vi är 14 tjejer som åker för att fira min, pernillas och sannas födelsedagar och de ska bli så sjuukt kul! Vi ska bubbla, basta, äta på restaurang sen ut på krogen och bo på hotell! Så jäkla kuul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0