23 januari

Min dag igår var de först kalas hemma hos mig. Gick upp klockan åtta och satt igång och baka och var allmänt jobbig. Allt ska vara lika bra som jag har tänkt mig när jag ska göra nånting vilket resulterade i att jag baka bullar i två omgångar bara för att den första gången blev bullarna fula. Men va gör man inte. Mina blommor som jag fick är nog de finaste i hela lägenheten tror jag. Ibland så tror jag att jag fyllde 62 istället för 22 så mycket som jag älskar blommor. På kvällen så åkte vi till Eve och senare blev de bmb. Sen hem och dog i sängen. Väcktes imorse av snarkande av en svart liten sak brevid mig och sen en massa blöta pussar.
Exakt såhär mysigt väcktes jag idag.





Och såhär ser min kväll ut. Var och träna en timma med Katja klockan sex sen gick jag hem och laga mat och satt mig i morronrock och kolla solsidan. Ibland kan de vara förbannad skönt att vara ensam!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jaklar du vilka fina bakverk!! Da vet jag vem som far vara med och baka sen tills jag fyller ar;)



Din 23-arsdag, da ar jag med och firar iallafall, och alla andra..:)



Puss pa dig syster!!!

2011-01-25 @ 09:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0