29 juli

Igår kväll somna jag efter nio och vakna klockan nio imorse med undantag att jag vaknade till och från av mitt alarm från klockan halv sex. Så gör jag jämt, fast jag inte ska upp till nånting så ställer jag alltid klockan på antingen halv sex eller sex. Då uppskattar man mycket mer att sova än om man skulle vakna av sig själv klockan tio tex.
Så när jag vakna så gick jag och gjorde frukost och la mig i sängen igen och åt och läste bloggar till klockan tolv. De är sällan jag har den ron i kroppen att ligga i sängen så länge. I vanliga fall hade jag fått panik. Men de var behövligt idag känner jag. Nu sitter jag spring klar och väntar på att kajsa ska sluta jobba så ska vi åka till björnön och springa. Sen väntas jobb ikväll vilket också menas att de blir lugnt för mig ikväll. Och de är behövligt vill jag lova.

Kommentarer
Postat av: Emma

Eller hur jag har sagt till rasmus att han måste göra det till mig när jag börjar jobba igen! Haha!

Ja hon gör jätte mycket god mat! Hennes morotspasta är super god och jätte enkel att göra till och med jag kan den! Nej så det är bra att ha henne och fråga om mat hon har alltid nåt gott på lager=)

2011-07-29 @ 15:29:12
URL: http://psajk0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0