13 juni

Idag åkte jag och pernilla till björnön för att sola men så fort vi kom ut dit och börja gå mot stranden höll vi på att frysa ihjäl. Så istället hämtade vi upp anna och så åkte vi till faster ingegärd för att hälsa på. När vi kom dit så var hon inte hemma så vi satt oss på altan och vänta tills hon kom hem och när hon väl kom hem satt vi oss och drack saft och åt bullar och mackor och prata!:) Hon har lätt top tre mysigaste hus!

Nu ska jag duscha sen lägga mig i sängen och njuta att somna utan en löpande hund som snarkar och fiser värre än en karl klädd i en binda. De gjorde jag nämligen i natt, haha. Men de var mysigt att ha sällskap av en hund en stund iaf! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0