14 juni

Hejhopp. Kom hem för ett tag sen från jobbet. Jobbar delad tur idag så jag börjar igen halv fem så nu ska jag sova i nån timma sen funderar jag på att åka och köpa tapeter till vardagsrummet. Har ju nån reperationsfond eller va de heter så då tänkte jag ta lite pengar därifrån och köpa de. Har hittat tapater som är fina från rusta och som inte är så dyra. Men om jag köper dom nu så kommer jag bara vilja ha upp dom så fort som möjligt. Så jag får be snällt till göran om han har tid och lust att hjälpa mig. Egentligen har jag tänkt förut att jag vill ha dom tapeterna i hallen men jag är så trött på min vägg i vardagsrummet så de blir nog bra där. Och när jag ändå är på hälla ska jag gå in och kolla ut en cykel jag ska ha för min vart snodd så jag får ut en ny på försäkringen. Så hoppas de finns en likadan som jag hade för den var den finaste cykeln jag haft.
Jajaj, nu ska jag sova!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha japp 15liter smarriga jordgubbar! Köper alltid as mycket jordgubbar när dom säljer det billigt! Står alltid i tidningen och min kära pappa läser den allti på morgonen innan han åker till jobbet och så säger han till om det står och jag åker glatt och handlar! Förra året kunde jag även köpte 12 kilo blåbär! MUMS!!!!!!! Tar slut fortare än man tror!



Dom sålde iallafall på ica maxi hälla igår 15kr/L dom skulle också sälja det för så billigt idag (svenska från öland! Super goda) men vet inte hur mycket det är kvar och så! Du får åka dit och kolla=)

2011-06-15 @ 17:02:38
URL: http://psajk0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0