15 juni

Sitter här och funderar på va fan jag ska göra med mitt vardagsrum. Tidigare idag var jag inne på att göra om balkongen men den har jag nästan nyss gjort klart så de känns sådäär att göra om den igen. Tröttnar ju så jäkla fort. De e de.

Idag jobba jag till halv fyra så efter de hämta jag upp kattis så åkte vi och sprang på björnön. Benen var tunga som bly och de har nog aldrig vart så jobbigt att springa. Tabletterna vi beställde från gymgrossisten som skulle göra att man skulle få mycket energi funkar ju inte kan jag säga! Så de blir inte nå mera beställningar där heller.
Efter de gick vi in på affair. Fina grejjer men jag hitta ingenting. Kanske lika bra de. Sen sprang jag in på ica lite fort för att köpa blommor till köksbordet. Ser så mycket finare och fräschare ut med levande blommor tycker jag!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas du fick tag på några gubbar=)?

2011-06-15 @ 20:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0