19 juni

Helgen har inte vait den mest spännande precis. I fredags efter jobbet så åkte jag och pillan och köpte max efter mycket beslutsångest över vad vi skulle äta, sen köpte vi med godis och åkte hem till pillan och hade film kväll! Det var en behövande kväll vill jag lova. Sen igår efter jobbet gick jag hem och sov. Efter jobbet idag skulle jag egentligen träffat thomas men de ställde jag in för jag kände mig inge pigg. Har kännt mig konstig i kroppen hela helgen och igår kväll hade jag jätte svårt att sova för jag låg och hosta. Är livrädd att jag ska bli sjuk till midsommar och min semester.. Skulle ju inte förvåna mig. Nej, positivt tänkande vare ja!
Nu ska jag sova! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0