12 juni

I fredags på kvällen så kom becca, sarah och pernilla över till mig så satt vi på balkongen och drack vin och prata för att sen åka ner till billobob! Kul kväll som sluta med nattdopp på björnön och korv grillning med korv vi hitta där. Lyckan vi kände när vi hitta korvarna var obeskrivlig! Haha. Somna ungefär halv fem och vakna klockan åtta. Sen ringde mattias och fråga om jag och pillan skulle med ut och åka båt så klockan tolv åkte vi ut med båten och drack öl och bada hela dagen! Förbannat bra dag! :) Klockan sju kom vi hem igen och då gjorde jag mig iordning för att gå ut på krogen men då kom bakisattacken och de sluta med att jag la mig i sängen och stanna där till elva idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0