21 april

Igår spenderades som sagt kvällen först hos Lena. Hon bjöd på ägghalvor, sallad, fläskfilé med klyftpotatis och ananaspaj med grädde till efterätt som jag tryckte i mig två stora portioner av. De var huur gott som helst! Har aldrig vart så stor i maten på en kväll och har aldrig upplevt såna hunger skakningar vilket resulterade i ett besök på Max på vägen hem där jag köpte med mig två hamburgare son jag hets åt när jag kom hem till Pernilla. Och så massa godis på de! Fattar verkligen inte hur jag får i mig så mycket mat. De var lixom inom loppet på 2-3 timmar. Jaja, är man glad i maten är man! Jag och Pernilla kolla iaf på new years eve som jag såklart somna till men de jag såg var bra! Hade en mycket bra fredag!

Nu ska jag vila en stund innan jag går till jobbet. Kräks på att jobba hela kvällen!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0