27 april

Sitter på jobbet och väntar på att klockan ska gå fortare. Jobbar delad tur idag så jag är ledig mellan ett och halv fem.

Igår efter jobbet så åkte jag och hämta upp Kandell så åkte vi till hälla. Jag skulle köpa en liten present till Ted som tack för han var snäll och tanka min bil förra veckan. Jag köpte lite grejer till mig med meen som jag ska lämna tillbaka. Måste spara mina pengar! Plus att jag beställde ett par låga vita converse igår också, men de har jag velat ha länge och nu fanns dom i min storlek för bara 350kr. Älskar att ha små fötter så man kan ha barn skor, blir mycket billigare! De är iaf så kul att ha börja umgås med Kandell igen och jag är så GLAD att vi har kontakt igen! Han var ju som sagt min bästa vän förut och jag tycker de har vart så tråkigt att sån vänskap vi hade skulle behöva ta slut för förhållandet tog slut. Plus att vi har många gemensamma kompisar som jag lärt känna genom honom som jag älskar och nu kan man umgås allihopa så allt blir så mycket roligare nu:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0