20 april

7 månader senare.. Nu ska jag försöka göra ett försök till. Jag och Pernilla har ju en tendens nästan allt lika så varför inte börja blogga igen nu när hon gjort de.. Ibland är de inte konstigt att vissa tar oss för en person. Ta Pernilla och få bella på köpet. Typ.

Sitter på jobbet och väntar på att klockan ska bli halv åtta så jag får gå hem. Då ska jag duscha fort sen åker jag och Pernilla till Lena och äter. Var tänkt att jag skulle äta min blodpudding ikväll som jag har längtat efter hela veckan men jag kunde inte tacka nej till fläskfilé framför blodpudding. Även fast jag lätt skulle kunna göra de. Är inne i en period nu när jag har en fetisch för blodpudding! De är de första jag tänker på när jag vaknar och de sista jag tänker på när jag ska sova. Att jag fortfarande är singel behövs ju inte nämnas..

nej, jobba vare ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0