11 juni

Igår blev de somsagt söndagshäng hos Pernilla. Vi orkade inte göra pizza så vi köpte McDonalds. Sen gjorde jag gino till efterätt och så godis på de! Vi kolla på project x och jävlar vad den var rolig! Riktig Bella humor. Sen blev de familjen kardashian. Jag älskar att umgås med Pernilla och Thom, skrattar så jag får ont i magen av dom två! Och appropå ont i magen, jag är typ öm i magen så mycket jag har ätit den här helgen! De är sjukt hur mycket jag får i mig.

Nu ligger jag skälv i soffan och kollar fotboll. De är då inte varje dag de händer. Trodde att de var vm Sverige spela tills Pernilla rätta mig idag och sa att jag aldrig får tro så fel. Så så mycket är jag intresserad av fotboll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0