16 juni

Nu äntligen har jag hämtat ut min dator som har vart på lagning en evighet! Att alla bilder är borta och att jag är 1800 kr fattigare svider ju lite måste jag säga. Men men, nu har jag iaf en dator. 

Igår när jag sluta jobbet halv åtta hade jag en dos av dödsångest. Kände mig som den ensammaste i världen. Pernilla var med thom, Kajsa med Klara, Sarah med Andreas, Thomas var inte hemma, Appel var med Elli och Kandell var på fest. Och där satt jag själv medans resten av västerås var på summerburst eller kolla fotbollen. Men så fick jag sms av Pernilla att jag skulle komma och då kände jag att livet var tillbaka. Vi åt tacopaj som Pernilla hade gjort sen gjorde jag ananaspaj som vi åt och glass och chips. Kattis kom förbi ett tag också:)


Och jag längtar så mycket till gotland!! Vi kommer att ha så förbannat roligt! En lägenhet på 100 kvadrat med mig, Pernilla, Kandell, Appel och Thomas, de kan inte bli annat än bra! Vi har så jävla roligt tillsammans så de kommer bli en sjuk vecka!:)




Kommentarer
Postat av: Ellliii

VART ÄR GLASEN IFRÅN??? :O

2012-07-01 @ 14:13:44
URL: http://Ellinorclevinge.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0