20 juni

Sen i måndags har jag legat i sängen och knarkat halstabletter och kollat film. Så mycket mer har inte jag gjort faktiskt. Förutom jobbat då. Hatar att vara förkyld! Har tagit de lugnt ihopp om att de inte ska bli värre men nu känner jag mig febrig så de har ju inte hjälpt precis. Bara jag blir bättre tills midsommar! Då ska vi grilla hos Kajsas föräldrar till och börja med, sen vet jag inte så mycket mer. De enda jag vet är att jag inte ska vara lika glad i alkoholen som förra midsommar då jag bara kom ihåg första timmen av kvällen. Och resten är svart. 
Jag tycker faktiskt att de är skönt att vi inte har nåt planerat, jag ser fram emot att sitta på Kajsas föräldrars balkong och äta, prata och dricka och inte stressa nå. 
 
Nu ska jag sätta på en film jag ska somna till!
 
Midsommar för 2 år sen. Sjukt va tiden går fort!!
 

Kommentarer
Postat av: Natalie

Jackan är i normal storlek ;)

2012-06-22 @ 14:59:13
URL: http://runtheworlds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0