3 juni

Åååångest!! Jag har inte råd att vara sjuk. Igår mådde jag som sagt konstigt hela dagen. Var yrslig och konstig i kroppen men mådde lite bättre mot kvällen. Hyrde film och gjorde tacogratäng och åt choklad och tog de lugnt. Och imorse kl fyra vaknade jag av världens illamående. Satt minst en timma med huvudet i toaletten och fick upp allt jag ätit. Om de inte var tårar så var de spyor jag tvinga ur mig ihopp om att må bättre. De var länge sen jag tyckte så synd om mig själv, haha. Ställde klockan på halv sju för att se om jag kände att jag kunde jobba men vågar inte ifall de är magsjuka.
Jag hatar att sjukanmäla mig!! Speciellt på helgen och speciellt när Pernilla är hemma och är sjuk för hon har ont i ryggen! Inte konstigt ifall dom tror att jag var ute igår och ligger hemma och är bakis.

Och den där chokladmoussen som jag nu ätit två dagar i sträck som smakade ljuvligt har jag en helt annan bild av nu kan jag säga..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0