9 juni

Igår var en skön kväll. Jag och Pernilla åkte och köpte sushi och åkte hem till mig och åt och drack vin och halv kolla på film. Klockan tolv tog vi taxi ner till hatt fabriken där de var många roliga människor som vi kände igen. Kvällen avslutades med en kebab med ris och sen åkte jag, Thomas och Pernilla hem till mig och sov. Nu ligger jag och väntar på att dom ska vakna till liv men jag tror jag får vänta länge på de. Pernilla ser allt Annat än vaken ut och thomas hör jag ända in hit hur han ligger och stönar i sömnen på soffan. Jag vill också kunna sova länge när jag druckit, så jävla irriterande att jämt vakna vid sju och inte kan somna om fast jag behöver de.

Nej nu ska jag försöka sova så jag är pigg ikväll! Då blir de vin, korv och fotboll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0