13 maj

Hejhopp!

Ligger helt slut hemma i soffan. Jag är så sjukt sugen på choklad så jag funderar starkt på att ta en tripp till Ica fast jag lovat mig själv att jag inte ska. Men jag dör av tanken på att få surpla i mig choklad pudding med grädde! Eller lindts choklad, det är den finaste chokladen jag stoppat i min mun! Aaah Fyfan!

Idag har Jag och Pernilla har stått på loppis från 9 till 3 och sålt grejer. Folk är som råttor på loppis. Prutar på tio kr på ett par skor! Men fast jag inte trodde jag hade tjänat så mycket så blev jag glad när jag räknat ihop allt jag fick. Så de var bra!

Igår umgicks jag med Sarah och linnea. Och sen skjutsade och hämtade jag pappa och Eva i Sala som var på fest. Min bästa pappa!! Tänk vad jag älskar honom!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0