14 maj

Ligger i soffan hemma hos Pernilla med henne och Thom. Egentligen skulle jag ha jobbat ikväll och åkt direkt och tränat efter jobbet men jag känner mig helt död! Är helt slut i kroppen och har vart på sånt humör som jag skulle kunna börja tjura när som helst. Jag börjar bli så trött på att de enda jag gör är att jobba, träna, planera matlådor och stressa. Och att hela tiden tänka på vad jag äter och vad jag egentligen vill äta. Jag har sån press på mig själv hela tiden och stressar upp mig och lägger min energi på helt fel saker när jag skulle kunna lägga den energin på annat. Så jag stannade hemma från jobbet idag och åkte med pernilla och köpte McDonalds, chips, dipp, godis, kladdkaka, glass och grädde och har legat här i soffan och kollat film sen kl halv tre. De har aldrig hänt en måndag tror jag. Och särskilt inte att JAG köper chips. Så glad att jag har henne och Thom!:) Och då ska vi inte tala om mamma, hon säger alltid dom rätta sakerna när man har såna här dagar och hon är så klok min lilla mamma. Hon är världsbäst!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0