14 maj

Imorse hade jag ställt klockan på halv åtta och gick upp och åt frukost till the voice. Efter ett tag la jag mig i sängen igen med mitt mellanmål och läste en stund. Skulle kunnat ligga kvar hela dagen men jag och Pernilla hade bestämt att vi skulle åka ner till vuxen center så nu sitter vi här och väntar på att de blir våran tur.. 4 nr kvar!

Efter vi vart här ska jag hem och lägga mig i soffan och äta min lunch. Jag är i en hemsk period nu som jag bara vill ligga i soffan hela dagarna och äta och kolla film och inte röra mig ett dugg!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hallå kvinna jag är ju på jobbet då! Undra om man får ta ledigt varje dag och åka hem och kolla?

Nä men kolla med henne vart hon laddar ner ifårn! för jag hittar de inte!

2012-05-14 @ 19:20:29
URL: http://psajk0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0