23 maj

Tjoohej!
Sitter i bilen med pappa. Vi har åkt nu i två timmar men nu är vi snart hemma. Har vart så mysigt att åka bil och åkt förbi massa fina gårdar och pratat. Min lilla pappa. Han har visat vägen till sala för jag ska hämta han och Eva på fredag för dom ska på fest där igen men på ett annat ställe än förra gången så vi åker dit nu så jag hittar på fredag.

Idag har jag vart hos mamma hela dagen och solat. Mamma jobbade så de var jag och katterna! Måste sola bort mina skottsår till finnar i ansiktet till helgen. Vad som händer då vet jag inte än men nått vill jag hitta på! Är ju ledig hela helgen, så jävla skönt!! Tona håret ska jag iaf göra. Jag har gått ner mig nå fruktansvärt på sistone och känt mig blek och ful så till helgen ska jag försöka bli människa igen! Hejja!




Kommentarer
Postat av: VästeråsAnna

Gullfarbrorn :)

2012-05-27 @ 23:33:20
URL: http://hallonosvek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0