31 maj

Jag är inte så duktig på att skriva här känner jag..
Helgen som var var den första helgen på länge jag var ledig hela helgen! I fredags var jag som sagt taxi till pappa. Att vi åkte dit tidigare så jag skulle hitta var ju inte till nån direkt hjälp. Inte illa nog att jag var vilse i sala så spöregna de, jag var själv och de var kolsvart ute. Så efter att ha suttit i bilfan i timmar så la jag mig i sängen halv fyra på natten.

I lördags vart de vin! Vi hade en liten förfest hos mig sen vidare till Bmb. Tog de lugnt med tanke på att jag inte druckit på fem månader och jag brukar ju vara ganska duktig på att bli ett as när jag dricker och tänkte att jag skulle bli mer lätt påverkad nu. Men jag höll mig lung hela kvällen! Däremot skulle man kunnat tro att Pernilla var den av oss som drack alkohol första gången på fem månader! Jävlar vad de var drag på henne!

Idag har jag vart ledig. Men jag har knappt suttit nånting känns de som. Kl elva skjutsa jag och appel Kandell till Fagersta. En kebab sallad senare åkte vi hem och hämta upp Pernilla och åkte ner på stan för appel skulle shoppa kläder. Hann inte vara på stan så länge förns vi bestämde oss att åka till erikslund istället. Efter erikslund blev de raka vägen hem och hoppa i träningskläderna och hämta upp kajsa så åkte vi till Friskis och körde ett skivstångspass. Och efter de hem och tvätta och laga mat. Som för övrigt blev förbannat fint! Nuu ska jag ner i tvättstugan för sista gången ikväll och sen lägga mig i soffan och kolla big brother!


Kommentarer
Postat av: P

Ångeeeeest!!!

2012-06-01 @ 11:47:51
URL: http://pernillasilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0