7 maj

Helgen som var bestod som vanligt av jobb hela helgen. Jag har inte känt igen mig själv och inte känt mig som en människa på länge och idag när jag slutade jobba kl tolv gick jag hem och la mig och sov och hade inte nå dåligt samvete av att ligga inne fast de var fint väder. De är inte normalt för att vara mig. Men efter nån timmas sömn och några minuters tankar att jag vill göra om i mitt kök och att en timma senare yra runt på öbergs letandes efter färg kände jag igen mig själv igen! Fick dock ingen färg med mig hem för jag vill vara säker på att jag köper rätt grejer så de inte blir fel. Men tre kuddar fick jag med mig hem som jag ska ha på balkongen när jag ska göra iordning den. Och de hoppas jag blir på fredag! Och köket vill jag göra om på lördag!

Nu ska jag sova. Imorgon har jag äntligen sovmorgon! Inte för att jag brukar ta vara på mina sovmorgnar men att veta att jag inte ska upp och jobba är underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0