9 maj

Sitter hemma hos Pernilla och dödar min tid. Hemma är en byggplats just nu och både sängen och soffan är inlindad i plast och gubbar som byter fönster. Så de är bra att ha Pernilla bo nära. Hon jobbar just nu så jag har suttit vid datan ända sen jag kom hit. Jag har vart datalös i flera månader för min är sönder men om två veckor får jag äntligen tillbaka den.

De blir inge shopping idag. Efter en titt på kontot så ångrade jag mig. Och när jag ska göra om nånting hemma så vill jag inte köpa nånting lite då och då. Jag blir stressad av de för jag vill köpa allt på en gång så att jag har allt jag vill ha när jag sätter igång och gör om. Blir mycket roligare då. Jag MÅSTE lära mig att lugna ner mig och sluta stressa. Jag blir så trött på mig själv som stressar av skit saker. Haha, meen jag ska iaf vänta tills jag får lön så jag kan köpa allt. Finns så mycket fint på lagerhaus jag vill ha.

När Pernilla slutar halv ett så då ska vi ha familjen kardashian maraton. Ja har blivit beroende av de! Så idag gör de mig inge att de är piss väder!


Kommentarer
Postat av: P

Men åh va ja tyckte om de där inlägget!!!:)

2012-05-09 @ 21:48:32
URL: http://pernillasilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0